пʼятницю, 13 квітня 2012 р.

Ви любите українську мову?


Я люблю і думаю, що вона чекає на мою підтримку. Що ж до загальної пропоганди ущемлення і неповаги "братських", "сусідських" і т.п. - це лише пропоганда, аби люди себе відчували другим сортом. Я живу у своїй країні! І я - не толерантний. Якщо хтось хоче щось мені у мене дома нав'язати - отримає в пику, чи не так? Згадаємо, що закон говорить про самозахист у власному домі від злодіїв - правильно, проти ножа - сокирою.
Недавно відкрився один хороший сайт - українські статуси. Що ж можу сказати - в мережах української мови як кіт наплакав. І що найгірше - люди не розуміють цього і хляпають і серуть і клонують все, що їм подають. Гляньте на стінку контакту будь якого українця, навіть львівянина - москалопітецька херьня процвітає як гавно в каналізації. Сайт же подає україномовні статуси для контакту, для фейсбуку, твітера та інших мереж. За що велике велике дякую.
Для себе вподобав рубрику Українські цитати, є що почитати, є над чим подумати.
Думайте люди...

Немає коментарів:

Дописати коментар